足球狗,主队拜仁
无节操党,经常爬墙,墙头很多很多

Nickelback - Figured You Out

I like your pants around your feet/我喜欢你裤子紧缠在腿上的样子
And I like the dirt that's on your knees/我喜欢你膝盖上还残留着的小污点
And I like the way you still say please/我喜欢你无声说“求你了”的方式
While you're looking up at me/当你抬头看着我的时候
You're like my favorite damn disease/你就像我最爱却难缠的病

And I love the places that we go/我爱我们所去的地方
And I love the people that you know/我爱那些你熟悉的人
And I love the way you can't say no/我爱你无法说不的表情
Too many long lines in a row/无数的纠结缠绵糅成一线
I love the powder on your nose/我爱你鼻子上沾着的粉末

And now I know who you are/而现在我已把你看穿
It wasn't that hard/并非那样坚不可摧
Just to figure you out/就这样彻底征服你
(Now I did, you wonder why)/为什么我现在这么做了?你想知道
And now I know who you are/而现在我已把你看穿
It wasn't that hard/并非那样坚不可摧
Just to figure you out/就这样彻底征服你
(Now I did, you wonder why)/为什么我现在这么做了?你想知道

I like the freckles on your chest/我喜欢你胸口的雀斑
And I like the way you like me best/我喜欢你跟我如出一辙的脾性
And I like the way you're not impressed/我喜欢你不咄咄逼人时的样子
While you put me to the test/当你让我接受试炼的时候
I like the white stains on your dress/我喜欢你衣服上的白色污渍

I love the way you pass the check/我爱你胜券在握的样子
And I love the good times that you wreck/我爱你毁掉的一切美好时光
And I love your lack of self respect/我爱你不知自重的样子
While you're passed out on the deck/当你在地板上失去知觉的时候
I love my hands around your neck/我爱自己的手环绕在你脖子上的感觉

And now I know who you are/而现在我已把你看穿
It wasn't that hard/并非那样坚不可摧
Just to figure you out/就这样彻底征服你
(Now I did, you wonder why) /为什么我现在这么做了?你想知道
And now I know who you are/而现在我已把你看穿
It wasn't that hard/并非那样坚不可摧
Just to figure you out/就这样彻底征服你
(Now I did, you wonder why) /为什么我现在这么做了?你想知道
(Why not before, you never tried)/为什么以前没这么做呢?你永远不会知道
(Gone for good, and this is it)/好聚好散,就是这样

END

边听边脑补了很多不好的东西。。

评论(1)
热度(3)

© willow | Powered by LOFTER